Vaihto ja palautukset

Kaikilla Armi-aktiivituoli  -verkkokaupasta ostetuilla tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus tuotteiden vastaanottamisesta. Mikäli palautusaika on mennyt umpeen, tuotteella ei ole palautusoikeutta. Yksilöllisesti mitoitetuilla tuotteillaa palautusoikeutta ei ole.  Palautusoikeus koskee myös verkkokaupasta ostettuja alennettuja tuotteita. Säilytäthän ostoksestasi saamasi kuitin. Tuotteen palautuksesta aiheutuvan kuljetuskustannuksen maksaa asiakas. Asiakas tilaa tuotteelle palautuskuljetuksen. Asiakkaan halutessa myös myyjä voi tilata tuotteelle palautuskuljetuksen asiakkaan antamin ohjein. 

Tuotteen vaihtaminen

Verkkokaupastamme ostetuilla tuotteilla ei varsinaisesti ole vaihto-oikeutta, mutta pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme numeroon 050 366 1832 tai asiakaspalvelu@tamergo.fi keskustellaksesi lähemmin vaihtomahdollisuudesta. Pyrimme toki järjestämään asiakkaalle hänelle sopivimman tuotteen.

 

Palautusohje

Pakkaa palautuslähetys ja merkitse lähetteeseen palautuvat tuotteet
Ympyröi palautettava tuote. Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja alkuperäispakkauksissaan. Armi-aktiivituoli.fi –verkkokaupan omistava TamErgo Oy  pidättää oikeuden olla hyväksymättä palautusta, mikäli tuote ei enää vastaa uutta, käyttämätöntä tuotetta. Pakkaa palautettavat tuotteet ja lähetysluettelo esimerkiksi alkuperäiseen lähetyspakkaukseen.

 

Palautus Armi-aktiivituoli.fi –verkkokaupan omistavan TamErgo Oy:n  myymälään Lempäälässä

* Jos teit tilauksesi Nouto Armi-aktiivituoli.fi -verkkokaupan Lempäälän myymälästä nouto -toimitustavalla, palauta tuotteet ensisijaisesti Lempäälän myymälään. Vie myyntikelpoiset tuotteet myymälään ja saat palautuksesta kuitin. 

* Myös DB Schenkerin kautta toimitetut tilaukset voi palauttaa suoraan Lempäälän myymälään. Vie paketti myymälään ja saat palautuksesta kuitin. Säilytä kuitti, kunnes saat TamErgo Oy:ltä vahvistuksen palautuksen vastaanottamisesta. 

 

Palautus DB Schenkerin toimitustavalla

* Jos tilauksesi on toimitettu DB Schenkerin toimesta: liimaa lähetyksen mukana tullut palautusosoitetarra näkyvälle paikalle paketin päälle. Soita  Armi-aktiivituoli.fi –verkkokaupan asiakaspalvelunumeroon 050 366 1832 tai lähetä sähköpostia Armi-aktiivituoli.fi – verkkokaupan omistavan TamErgo Oy:n asiakaspalveluun osoitteeseen asiakaspalvelu@tamergo.fi   ja pyydä tilaamaan palautettavalle tuotteelle nouto- ja palautuskuljetus Tamergo Oy: toimipisteeseen. Pyydä palautuksesta kuitti. Säilytä kuitti, kunnes saat TamErgo Oy:ltä vahvistuksen palautuksen vastaanottamisesta.

Hyvitys

Hyvitämme palautetut tuotteet heti, kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksesi. Palautuksen käsittelyssä menee yleensä noin 9-12 arkipäivää palautuksen lähetyksestä. Kiireaikoina palautuskäsittely saattaa olla hieman pidempi. Saat sähköpostiisi ilmoituksen, kun palautus on käsitelty varastollamme.

Hyvitys maksetaan aina samalle maksutavalle, mitä olet käyttänyt tilausta maksaessasikin. Jos maksoit verkkopankkimaksulla, hyvitys näkyy tililläsi pankkikohtaisesti 1-3 arkipäivän kuluttua. Osa pankeista vaatii tilinumeron vahvistamisen ja saat tässä tapauksessa maksupalvelukumppaniltamme Klarna Ab:lta sähköpostitse ohjeet tilinumeron vahvistamiseen tietoturvallisesti. 

Jos käytit maksaessasi lahjakorttia, niin palautus on aina ensisijaisesti lahjakortille ja vasta sen jälkeen muille maksutavoille, joita tilauksellasi oli käytössä. 

Jos valitsit tilauksen maksutavaksi laskun, sähköpostiisi lähetään uusi lasku, kun palautus on käsitelty. Jos palautat koko tilauksen laskusi mitätöityy, kun palautuksesi on saapunut varastollemme ja se on kirjattu.
 Voit tarvittaessa olla yhteydessä maksunvälittäjämme Klarnan asiakaspalveluun laskun eräpäivän siirtämiseksi www.klarna.fi.

Mikäli palautuksen tekeminen on viivästynyt ja laskun eräpäivä lähestyy, voit käydä Klarnan asiakassivuilla tekemässä ilmoituksen palautuksesta, jolloin lasku menee taukotilaan ja eräpäivä ei juokse.

Kaikissa laskuun liittyvissä kysymyksissä teitä auttaa Klarnan asiakaspalvelu.

Maksaminen

Voit maksaa verkkokaupassamme maksukumppanimme Klarna Bank Ab:n kautta.

 

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Klarna Ab, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard - ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode - ja American Express SafeKey -todentamispalvelut. Paytrail näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Lahjakortti

Lahjakortti on arvoasiakirja, jota tulee säilyttää huolella. Lahjakorttia ei voi vaihtaa rahaksi, eikä kadonnutta tai varastettua korttia korvata. Mahdollisia alennuksia ja etukoodeja ei voi käyttää lahjakortin ostoon. Lahjakortti on voimassa 12kk ostohetkestä.

Armi aktiivituolin lahjakortti

Verkkokaupasta ostettu lahjakortti käy maksuvälineenä Armi aktiivituoli.com  -verkkokaupassa. Lahjakortti on voimassa 12kk ostohetkestä. Etämyyntiä koskevien säännösten mukaan voit peruuttaa ostettujen lahjakorttien tilauksen 14 arkipäivän kuluessa peruutusohjeidemme mukaisesti. Verkkokaupasta ostettu sähköinen lahjakortti saapuu sähköpostiisi erillisenä viestinä maksusuorituksen jälkeen. Voit myös tulostaa lahjakortin.

Mikäli lahjakorttisi arvo on suurempi kuin tilauksesi arvo, jää loppusaldo käytettäväksi myöhempiä ostoksia varten. Lahjakorttia ei voi muuttaa rahaksi. Tilauksen maksuun voi käyttää vain yhden lahjakortin ja lahjakortilla ei voi maksaa toista lahjakorttia. Palauttaessasi lahjakortilla ostettuja tuotteita hyvitetään palautus aina ensisijaisesti lahjakortille. Säilytäthän myymälästä ostetun varsinaisen lahjakortin tai verkkokaupasta ostetun lahjakortin koodin mahdollisia palautuksia varten.

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay, Masterpass ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

Pivo

Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla. Pivon käyttöehdot

MobilePay

Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla. MobilePayn maksuehdot

Masterpass

Maksuehdot ovat tarjolla Masterpassin sivuilla. Masterpassin maksuehdot [PDF]

Siirto

Siirto-maksuihin sovellettavat ehdot:

OP:n yleiset euromaksuehdot